2 Kasım 2016 Çarşamba

     Uzun Bir Aradan Sonra Merhaba

Nerdeyse yaklaşık iki sene olmuş yazmayalı:( Evet bundan utanç duyuyorum ama benim için gerçekten dolu geçen bir zamandı.Ama bundan sonra hedefim ayda birde olsa yazmak.Bende bu yazıyı biraz bunun üzerine birde dedimki çokça sorulan ve sevilen makyaj masam ve düzenim üzerine olsun:) 

             
Makyaj masam aslında şu sıralar klasik herkeste olan İKEA'nın Hemnes modeli.Bence baya kullanışlı vede görünüm olarakta bir okadar vintage ve hoş duruyo:)


  

Birazda makyaj düzenlemede kullandığım detayları göstermek istedim.Soldaki akrilik kutu ınstagramda @vpleksihome dan almıştım.Gerçi şimdi heryerde satılıyo ve ulaşılabiliyor.Bu harika:)
Ortadaki cam kapaklı kutumu ise H&M HOME dan ;Şuanda varmı bilmiyorum ama farklı renkte olanlarını görmüştüm.Ben far paletlerimi koymak için kullandım,çünkü akrilik çekmeceye sığmadı:(
böyle daha düzenli ve elimin altında ulaşılır oldu.

  


Benim için düzen ve görünüş çok önemli.Burcumun tam olarak özelliklerini taşıyan ben(başak burcuyum)bu konuda yani düzen konusunda hassasım:)Eğer yaşadığım ortam dağınık ve düzensizse mutlu olamıyorum ve dikkatimi toplayamıyorum asla:)

                            

Ve neden bu kadar fırçam var inanın bende bilmiyorum:)Buda böyle bir ayrıntı olsun:)


  
 Sanırım daha fazla anlatılcak birşey yok:)Dediğim gibi bundan sonra ara ara yazmaya çalışıcam:)Kendinize çok iyi bakın.Haa unutmadan küçük bir dip notum olucak:
                İnsanlar için en ideal düzen, onların mutlu olduğu düzendir.
                                                         Montaigne



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder