18 Mayıs 2015 Pazartesi

Bobbi Brown Corrector

Herkese merhaba geçenlerde Bobbi brown alışverişi yaptım, aslında corrector arayışı içindeydim ve benefit erase paste ile bunun arasında gelip gidiyodum.Sevgili vloogger @görkemkarman ın ısrarlı tavsiyeleri sonucu bunda karar kıldım ve iyikide almışım dedim :)Bendeki bisque rengi , yapısına gelirsek ilk dokunulduğunda sanki çok donuk ve katı gibiymiş duruyo ama zaten biraz elle ısıtılıp öyle yayılması gerektiğini düşünüyorum , ürün daha güzel yayılıo ozaman.
Ben real tecnıqes'in poınted foundatıon brush'ını (hani şu işe yaramıo dediğimiz fırça :) ) onunla göz altlarımı bir diğer detailer brush'lada göz pınarlarıma uygulamada kullanıyorum.
Siz eğer fırçayla yapamam diyosanız yüzükparmağınızla  pıt pıt hareketlerle de uygulayabilirsiniz .
Elimde görüldüğü gibi benim gibi beyaz tenliyseniz ve göz altlarınız mora yakınsa bu rengi tercih edebilirisniz. Ben çok memnun kaldım 4 gündür kullandım ve sonucu beğendim . Ama uyguladıktan sonra mutlaka pudrayla destekleyin çünkü hafifde olsa çizgilere dolma yapabilio.fiyatı ise 85 tl idi ama bence berektlide bir ürün hakediyo 👍 hoşçakalın sağlıklı kalın  :)

1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil