6 Kasım 2016 Pazar

                                             

              Severek Kullandığım Likit Mat Rujlar


Şu sıralar pek bir meşhur likit mat rujlar:)Dün bir etkinlikteydim ve koyu bordo tonlarda bir likit mat ruj sürmüştüm,çok soran oldu ve beğenildi:)Teşekkür ediyorum tekrar:)Bende buradan yola çıkarak kullandığım ve memnun kaldığım marka ve renkleri göstermek istedim.Ama şunu belirtmek isterim ki öyle çok fazla ürünüm yok bunlarda yakın zamanda aldıklarım ve kullandığım renkler:)

Bendeki markalar ve renkler bu şekilde,sizin içinde swatchladım.

Bu arada dün sürdüğüm çokça beğenilen PASTEL-22 numarasıydı:)
      




Şimdi size sırasıyla isim ve numaralarını yazıcam:
SLEEK-Birthday Suıt
SLEEK-Rıoja Red
PASTEL-15
PASTEL-22
GOLDEN ROSE-10
Belki sizde alırken aklınızda fikir oluşur yardımcı olur:)Diğer yazıda görüşmek dileğiyle hoşçakalın:)



1 yorum:

  1. Merhaba Sevde! Blogunu yeni keşfettim takipteyimmm:) Bende bekliyorum::) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil